Re: podłączenie kompa do tv

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 13:44:56 MET DST

Mariusz <mkwytnijto@popnet.pl> wystukał co następuje:

> Nie jest to w każdym razie głupota miesiąca, wg mnie ;-) Ale z
> pewnością troche przeaadził, ż określeniem "nie powinno się". Sa
> jeszcze izolatory galwaniczne i inne takie fajne cuda.

Jasne. A TVout w kartach graficznych to takie marketingowe robienie nam wody
z mózgu. Tak się składa, że często korzystałem z tego udogodnienia i nawet
teraz na stałe mam to podłączone. Laptopa też podłączałem podpiętego do
prądu zmiennego i wszycho OK. Równie dobrze mógł powiedzieć: "Nie wychodź na
dwór bo może Cię grom z nieba poracić." Jest XXI wiek, czarownice juz
spalone na stosach. A to, że ktoś miał jakieś przepięcie w TV czy gdzieś tam
indziej to ułamkowy przypadek i nie oznacza, że trzeba się obawiać podłączyć
kompa do TV.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |