Re: Jakie głośniki 2+1 do 150 zł

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 12:07:34 MET DST

Neas <neas@neas.invalid> wystukał co następuje:

> Porównywałeś w tym samym pomieszczeniu i na tym samym materiale?

To samo pomieszczenie, takie samo rozmieszczenie, ten sam komputer a co za
tym idzie ta sama karta dźwiękowa, ten sam materiał. W sumie to nie
porównywałem tylko dla samego porównania, bo to wynikło przypadkiem. Jak
podłączyłem te P380, to myślałem, że jakieś zrypane mp3 mi się trafiły.
Podłączałem kilka razy, żeby zniwelować prawdopodobieństwo chwilowych
przekłamań karty dźwiękowej czy nieprawidłowości windowsa. Dźwięk
wydobywający się z P380 to może jest dobry dla małolata który uważa, że
najważniejszy jest bas i to nie ważne jakiej jakości.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |