Problem z HDD

Autor: Ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 11:13:59 MET DST

Witam
Przyniósł mi dzisiaj listonosz paczuszkę z dyskiem kupionym na Allegro
(chyba przestanę tam kupować) i oczywiście z dyskiem są problemy. Objawy są
następujące: Bios dysk widzi, Winda nie, program diagnostyczny Seagate dysk
widzi skanuje - błędów nie wykrywa. Knoppix dysk widzi (chociaż dość długo
się nad nim pastwi przy uruchomieniu). Na dysku są dwie partycje - System -
wygląda na wykasowaną i druga na której są dane na których mi zależy - w
Knoppixsie nie ma problemu z dostępem do nich.
Jak na mój gust sypnęła się tablica partycji (ale dlaczego Knoppix je
widzi?), ale jestem otwarty na sugestie...
Co można z tym zrobić? Wiem, że powinno pomóc skanowanie dysku przy pomocy
chkdsk ale winda go nie wykrywa (jak go podłączę jako slave to system się
uruchamia, dysku nie wykrywa i cały czas go czyta).
Poradźcie coś proszę...

pozdrowienia