Re: wyłączenie skandiska w biosie

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 19 May 2005 - 08:58:56 MET DST

> wyłanczam go dobrze

Jestes pewien, ze "wylanczam" jest dobrze? :>

> Ale ten skandisk niezawsze sie pokazuje podczas
> uruchamiania sprzętu

To dokladnie przeskanuj dysk ma obecnosc bledow.
Jesli dysk ma SMARTa, zerknij co tam sie pozapisywalo.

> wiecie komp ma już 5 latek i ma prawo coś siadać
> czy opłaca mi sie jeszcze inwestować w niego wg was ?

Wrozki maja wakacje.

Podaj konfiguracje, zastosowania i ewentualny zasob
gotowki jaki chcesz na ten cel przeznaczyc.

I nie pisz z laski swojej wierszem bialym,
bo nikomu nie bedzie sie chcialo tego czytac.

Pozdrawiam,
Vituniu.