Re: dylemat zasialaczowy

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Thu 19 May 2005 - 08:08:18 MET DST

lev@k wrote:

> Jak najbardziej prawda w stosunku do /obecnych/ Feelów - tyc co mają
> zadaje się "LC" w nazwie (takich o dosyć "pustej"/lekkiej obudowie),

z ciekawosci wyciagnalem swojego feel'a, ktory dostal sie w moje rece w
komplecie z obudowa.
naklejka mowi cos takiego: modecom model: feel-300atx, waga mowi 1.55kg

przygladam sie cennikowi actiona, tam jest zasilacz o ktorym mowisz,
opisany tak: modecom atx feel lc-b350.

rozumiem, ze lc to ten lekki, a ten moj to ten lepszy. czy jednak jest
to regula to ze w obudowach modecom montuje te lepsze, a oddzielnie
dostepne sa jedynie wersje lc?

wik at dokuro.org