Re: sempron - podkrecanie

Autor: Andre <andre.hull_at_poczta.ff>
Data: Wed 18 May 2005 - 23:51:17 MET DST

Czajson wrote:

> Szczerze mówiąc to IMO MSI K8N SLI Platinum jest o wiele lepszym
> wyborem. Chociażby ze względu na wbudowany Sound. I zawsze to
> solidniejsza marka.

sam uzywam aktualnie gigabyta i skladalem jeszcze dwa inne kompy na
gigabytach i nie sprawialy zadnego problemu. w zwiazku z tym ze mam
takie doswiadczenia uwazam te marke za dobra i pewnie jej bym znowu
zaufal przy nastepnym kompie. a dzwiek? no cos tam brzeczy... edycja
muzyki zajmuje sie rzadko wiec to jest mniej istotne. wazniejsze jest
dla mnie wyposarzenie a to ktore podalem jest wg mnie bardzo dobre.

> GF6600?

no na przyklad chociaz wolalbym jakiegos radeona za sprawa zlych
doswiadczen z tv-out w GF

> eee nie wejdą. Jedynie co się zmienia to zakończenie produkcji
> Athlona64 na socket754. Będą tylko na s939, a na s754 Semprony i
> mobilne Turiony.

ale przeciez zapowiadali szumnie. moze s939 i s754 nie znikna zbyt
szybko ale nowe sie chyba pojawia...

--
Pozdrawiam
  Andre