Re: sempron - podkrecanie

Autor: Andre <andre.hull_at_poczta.ff>
Data: Wed 18 May 2005 - 23:19:27 MET DST

trzmiel wrote:

> grafa moze zostac (chyba ze masz na agp X2), chlodzenie nie jest
> drogie, tylko dobry zasilacz sie przyda, a jak odejmiesz kase za
> stary sprzet to majatek nie wyjdzie. imho warto bo tak to wozisz
> meble maluchem ;-)

no to male podliczenia:

procek - Athlon64 3000+ OEM = 505zl
plyta gl - Gigabyte K8NXP-9 = 630zl

(nic nie poradze ze taka mi sie marzy ;)

grafika - plyta ma PCI-E wiec jednak musze zmienic = ok 600zl

(no nie bede sciemnial- czasem gram :)

daje to ok 1735zl

moja plyta pojdzie moze za 120-150zl, grafika za 400zl, procek (duron
1.6) moze 120zl

daje to jakie 670zl czyli caly czas ponad tysiac musialbym wylozyc z
kieszeni... niestety na chwile obecna jest to niemozliwe... :(

a juz poza wszystkim wchodza niedlugo nowe podstawki wiec jak juz cos
kupowac to choc z nadzieja na pozniejsza mozliwosc modernizacji :)

--
Pozdrawiam
  Andre