Odp: Karta z GF, ale jakiej firmy?

Autor: Guli <guli15_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 22:54:10 MET DST

> Różnice są w wydajności. Na korzyść Radeona.

No nie da się ukryć patrząc na benchmarki.

> Ja radzę zmienić system na współczesny i wyrzucić tą niedoróbkę.

Są szanse, że z XP karta będzie chodzić już bez zarzutu? To
nie kwestia niedopasowania szybkości AGP? To jest ciekawy
przykład dozwolonych konfiguracji - w przypadku 4x i 2x
szybkość ustawia się w BIOS'ie i zastanawiajace dlaczego w
przypadku 8x już nie, dopasowanie jest już automatyczne
niejako domyślne.

--
Guli