!!!ZASILACZ

Autor: Tomek <niccccc_at_o2.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 21:20:43 MET DST

Witam!

Od kilku dni słyszę uciązliwe bzyczenie w zasilaczu. Z poczatku myślałem ze
to mzoe wiatraczki na płycie lub w obudowie albo w zasilaczu Zatrzymywałem
pojedyńczo każdy z wiatraków żeby wychwycic który to bzyczy i jak się
okazało to nie wiatraczki.
Z ciekawości odtworzyłem obudowe zasilacza i zobaczyłem dziwnne zjawisko.
Na czubkach (u góry) na ikektórych kondensatorach widnieje jakaś zółta
substancja (pianka) i ta sama substancja jest na płytce drukowanej
zasilacza. Czy to kondensatory sie uszkodziły czy może to jest jakas
substancja zabezpieczająca???
Zasilacz ModecomFeel 350W
Pozdrawiam!