Stabilny w pełni sprzętowy modem na PCI - jaki?

Autor: Baroo <barooTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 20:40:06 MET DST

Witam

Interesuje mnie zakup 10-15 modemów wewnętrznych w celu stworzenie bramek
dial-in na FreeBSD. Pod Unixami trzeba razcej zapomnieć o winmodemach (a
nawet jeśli to mnie to nie interesuje), dlatego potrzebuję modemu w pełni
sprzętowego (takiego, że jak go włożę do kompa i wyślę z DOSa komendy AT na
odpowiedni COM to ten modem odpowie). Zeby tego było mało to potrzebuję
modemu stabilnego (takiego, który bez zająknięcia odbierze po 100-150
połązceń dziennie i się nie zawiesi). Do tej pory używałem zewnętzne modemy
Zyxela, ale w konfiguracji do maksymalnie 2 portów, a ja teraz potrzebuję 5
modemów. Czy ktoś sna i może mi doradzić jakiś dobry modem? Znalazłem coś
takiego: http://www.asmax.pl/prod.php?nid=29 , ale nie wiem czy to wytrzyma
takie obciążenie.

Z góry dziękuję za odpowiedź

--
i NET, www.inet.one.pl www.inet.ll.pl   -     QoS and security for Linux
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".