Odp: DVD ROM - nie czyta zadnych plyt choc dzialal

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 18:08:24 MET DST

> A w przypadku NECa model 3540 to wymysł dla maniaków, którzy lubią
> cyfry bo jedyne co się zmieniło to prędkość wypalania DVD+R DL z 4 na 8x.

W sumie sam fakt tak częstego wprowadzania nowych modeli mi nie przeszkadza.
Problem w tym, że decydując się na zakup czegoś takiego nigdy nie wiesz,
czego oczekiwać. Może w nowym modelu poprawili jakiś rażący błąd, a może
zastosowali gorsze podzespoły, by było taniej? Co więcej - modeli jest tak
dużo, więc każdy z użytkowników posiada coś innego i trudno po ich opiniach
ocenić, co jest tak naprawdę dobre.

k,