Re: Duzy problem z Gigabyte Radeon 9550 128/128

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 16:42:23 MET DST

LUKY wrote:

. Problem w tym ze w windozie ekran co jakis czas jakby sie
> rozmagnetyzowuje, dzieje sie cos podobengo jak po wcisnieciu tej funkcji w
> osd monitora. W linuxie takiej sytuacji nie ma...

Poprawka-> w linuxie rowniez zauwazam to samo,moze troszke w mniejszym
stopniu ale jest :(.Ciezko mi zjawisko opisac,ale poprostu ekran "drga" co
jakis czas. Moze to byc wina grafiki czy monitora? Na poprzedniej grafice
czegos takiego nie mialem.
LUKY