modyfikacja BIOSu firmy Phoenix (cbrom, modbin itp)

Autor: Great <greatest1_at_wp.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 14:46:30 MET DST

Witam
Szukam speca, kto mógłby pomóc mi przy modyfikacji BIOSU firmy Phoenix jaki
mam na swoim laptopie.
Zamierzam zmodyfikować tzw startowe "full screen logo".

Wykonałem następujące czyności (próbowałem z narzędziami):
1. eSupport BIOS Detect - do flashowania BIOSu (powiodło się).
2. Zrobiłem prosty rysunek.bmp wg wskazówek (rozmiar, kolory).
3. cbrom, modbin - podczas próby ładowania nowego pliku *.bmp (małego) do
pliku BIOSu dostaję komunikat "...have not enough space for adding ROM.
(Over xxxh bytes)". Próbowałem z różnymi plikami (coraz mniejszymi) - z
każdym to samo.
4. phlash v.1.5.7, 1.6 oraz WinPlash 1.3 - we wszystkich przypadkach dostaję
komunikaty o braku kompatybilności narzędzia z aktualną wersją BIOSu. W
internecie nie znalazłem innej wersji tego narzędzia
5. W BIOSie nie ma opcji dotyczącą "full screen logo".

Najchętniej chciałbym wgrać standardowe full screen logo, które było
wcześniej lub coś innego.

Co robić dalej?
Pozdrawiam