Re: BootIt popsul partycje?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 18 May 2005 - 12:49:53 MET DST

Użytkownik "McMac" <mcmac@pSlPuAsMnet.pl> napisał w wiadomości
news:428c1878.12331211@news.gazeta.pl...

> nim partycję z tego obrazu, zmniejsz ją do pożądanych rozmiarów i
> potem albo przekopiuj ją po prostu z dysku na dysk, albo zrób to
> tworząc nowy obraz.
>
> OK, faktycznie chyba będzie najlepiej.
> Ale mam pytanie: jak mam utworzyć partycję o dokładnie wymaganym
> rozmiarze? Poprzednio kazałem zmniejszyć c: do 15000MB a bootit

Chyba chodzi o 16000 MB?

> utworzył mi partycje o rozmiarze 15994MB. Czy mogę odtworzyć obraz

BootIt tworzy partycje zgodnie ze schematem "początek i koniec
partycji jest początkiem i końcem ścieżki". Jedna pełna ścieżka ma ok.
8 MB. Stąd wynikają pewne różnice pomiędzy rozmiarem, który chcemy
otrzymać a rozmiarem wynikowym. Schemat ten jest wymagany przez
Windows, narzędzia linkusowe go nie przestrzegają (tzn. mają taką
opcję, ale nie wiem czy jest ona domyślnie w nich włączona).

> jeśli docelowa partycja będzie torchę większa niż obraz?

Ale przecież nie musisz tworzyć żadnej partycji docelowej. Obraz
partycji odtwarza się w pustym obszarze dysku; wystarczy, że będzie on
co najmniej tak duży, jak partycja którą chcesz w nim zapisać.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/