Użytkownik "LUKY" <luky1@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d6f3ig$i2v$1@news.onet.pl...
> A w takim przypadku moge ja oddac do serwisu i poprosic o inna?
Jesli karta jest zla to zawsze mozesz ja wymienic, natomiast jesli sie
krzaczy z Twoim komputerem to juz zalezy od sklepu. Ja mam taki fajny
sklepik w lublinie ze nawet gdybym chcial zwrotu kasy z jakiej kolwiek
przyczyny do kilku dni po kupnie to nie ma zadnego problemu. Licze ze u
Ciebie podobnie jest :)
-- pozdrawiam aidahow - www.aidahow.xp.pl ; GG 9161504 ; Pentium 4 2,4c , Asus P4P800 , 512 MB TwinMos dual Flatron 795FT+ , Radeon 9550 , Samsung 80 GB sataReceived on Wed May 18 12:20:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 18 May 2005 - 12:51:24 MET DST