Partition Saving v3.0

Autor: KrZyHo <mojm_at_il.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 11:19:01 MET DST

Sciagnalem sobie ten programik ( jest freeware:>!!). Gdzieś znalazłem do
niego jakiś opis ( do wcześniejszej wersji). Jest to program do robienia
  kopii dysku, partycji itp. i tu mam problem nie wszytsko kumam. np
jest takie ograniczenie do 2GB przy robieniu kopii partycji ( mozna ja
sciesnic gzip, ale nie wiem czy dobrze mi zapisuje ta partycje (
sprawdizlem sprawdzaczem wmontowanym w ten program i jest OK, ale przy
robieniu partycji sa jakies 2 kreski i jedna dochodzi do konca a druga
zatrzymuje sie gdzies przy okolo 75%, czy to jest dobrze?, program daje
ze koniec robienia kopii i mozna dac Ok , a potem jest takie cos jak
Mount partition ( mozna to rowniez wlaczyc wcześniej - do czego to
sluzy?), nie wiem tez do czego sie przydaje update windows 2000/xp
registery, update bootsect. os file..,.
Moze ktos z Was dziala aktualnie w tym programie i dobrze sie zna na tym
programie?, aha wielkosc pliku partycji skompresowany to jakies 1,7 GB
czyli niby sie miesci w tej granicy 2047 MB
Sorki ze takie dlugie ale wole napsac cos wiecej niz za malo:), czekam
na pomoc