Re: DVD ROM - nie czyta zadnych plyt choc dzialal

Autor: Joanna <mika_at_granice.net>
Data: Wed 18 May 2005 - 12:13:38 MET DST

Dokladnie.. LITE ON , SOHW-1653S....Dlaczego od razu wiedziales ze to Lite
on? czy one czesto tak maja? dvd rom jest jeszcze na gwarancji, naprawia to
w serwisie?
 u siebie mam LG i nigdy mi nie padl jak robilam cos takiego, a ta mnie
troche zaskoczylam i martwie sie ze umarla zupelnie.. czy jestem w stanie
sama to naprawic? odinstalowanie i zainstalowanie na nowo nie pomoglo. Moze
to laser?

pozdrawiam
Joanna