Re: Komputronik......?

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 18 May 2005 - 10:24:02 MET DST

MadMan wrote:

> Chyba się nieco mylisz. Już kilka rzeczy kupowałem w gdańskim sklepie
> esc.pl właśnie z uwagi na bardzo atrakcyjną cenę (nawet doliczając 10 zł za
> przesyłkę było sporo taniej niż w Rybniku w normalnym sklepie).

Akurat tak się dziwnie składa że rzeczy które interesują mnie osobiście
z reguły tańsze są własnie w sklepach spoza północnej Polski ;-)
Oczywiście nigdy nie dotyczy to /wszystkich/ cen - nie ma takiego sklepu
gdzie wszystko byłoby najtaniej. Jak dla mnie prawdziwym "zagłębiem"
taniego sprzętu, również "poleasingowego" zza Odry sa okolice
Śląska/Wrocławia. Zresztą bardzo wiele rzeczy kupowałem od sprzedawców z
tego rejonu, m.in. przez Allegro.

Pozdrawiam