Re: Pocket PC <-> Palm ???

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 18 May 2005 - 09:48:47 MET DST

Użytkownik "SMi" <smi@poczta.op.pl> napisał w wiadomości
news:d6eosq$8an$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam !
>
> Przepraszam, czy ktoś może mi powiedzieć, czy Pocket PC i Palm (top) to
jest
> to samo urządzenie, tylko z róznymi nazwami ?

i tak i nie. obydwa to przenosne urzadzenia przypominajace sie nawzajem
funkcjonalnoscia, ale pocket pc ma microsoftowy system operacyjny, a palm ma
palm os'a.

> Czy te urządzenia nadają się do nawigacji GPS ?

tak, obydwa, z tymze imho np lepsza automapa polski jest na pocketpc

> Co muszą mieć te urządzenia, żeby można było je wykorzystywać do GPS ?

odbiornik gps:

1. w postaci karty CF, SD - odradzam w przypadku dzialania w samochodzie
beda problemy z odbiorem.

2. w postaci uchwytu, ktory montuje sie przyssawka na szybie - odradzam w
przypadku metalizowanych, podgrzewanych szyb. powod jw
ale jak ma sluzyc w wielu samochodach to jedyne wyjscie

3. w postaci dodatkowej anteny (maly drucik wzdluz okna) i przekaznika
bluetooth do PDA. najlepsze rozwiazanie, ale nie da sie przeniesc do innego
samochodu, bo montowane na stale.

jak chcesz do samochodowej nawigacji satelitarnej to polecam zestaw:
uzywam od pol roku i zmienilem zdanie o pda, wreszcie sie do czegos
przydaja.

tbg