Re: ThermaltakeR Combo Cool Tower 112 - Heatpipe

Autor: Marcin <marcinzgCUT_at_tenbit.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 07:40:07 MET DST

 Napiszcie mi czy rzeczywiscie przy tym procku nie obedzie sie bez
> wiatraka? Co byscie polecili.

Nie ma co upierac sie przy pasywnym chlodzeniu..., moim zdaniem korzystnie
jest wrzucic jakis cichy cooler(np artcic tc, tylko nie wiem co to za
radiator i czy ten wentylator bedzie pasowal). Na niskich obrotach go wcale
nie slychac i moze znacznie zwiekszyc mozliwosci tego radiatora. Dla mnie
zadna atrakcja byloby pracowanie na kompie, ktory ma pasywne chlodzenie i
temp. wacha sie blisko krytyczenej....
Jak dobrze dobierzesz wentylator to bedzie chlodniej, stabilniej,
bezpieczniej i niekoniecznie glosniej.