Re: dylemat zasialaczowy

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 18 May 2005 - 00:50:18 MET DST

Ictus wrote:

> chcialbym tylko uslyszec pare zachet w strone fortrona bo jakos tak do konca
> do tej firny nie jestem przekonany (juz prawie bylem zdecydowany na szefa)

No to masz ten "głos zachęty" którego potrzebowałeś ;-) Konkretnie
FSP300-60PN (ten ze "śmigiełkiem" 120mm), całkiem ciche rozwiazanie
(AFAIK cichszy od większości "szifteców" przy normalnej pracy, może
oprócz modeli z 120mm fan). Napięcia przy zwykłych obciązeniach są wręcz
doskonałe (pomiar miernikiem oczywiscie), czyta się je jak tabelę
wzorcową dla normy ATX 2.0 ;-) Jak pracuje pod skrajnymi obciązeniami
nie wiem (mam tylko XP2400+ z GF6200@6600 i NF2, jeden hdd i dvd-+rw z
dodatkowymi wentylami obudowy) - ale w recenzjach nie tylko na
benchmark.pl (tam występuje model 350W z naklejką Modecoma, notabene
praktycznie te same prądy na poszczególnych liniach) wypada raczej
korzystnie (podobnie jak większość FSP - AFAIK notowanych "w wielkim
świecie" nieco wyżej niż np. Chieftec w Polsce).
BTW - miałem też "ciężkiego" Feel'a 300W ze starym Modecomem/FSP 250W w
środku (AFAIK rózniły się tylko naklejką), i gdyby nie zbyt mała dla
obecnego sprzetu moc /w ogóle/ bym go nie wymieniał. Co ważne - FSP mają
najczęściej naprawdę świetnie działajace zabezpieczenia wszelkiej maści,
działanie niektórych (szczególnie przeciwzwarciowych) testowałem
wielokrotnie w praktyce ;-) Oczywiście nie ma niezniszczalnych PSU które
nigdy nie padają - ale IMHO właśnie wiele modeli FSP jest bardzo blisko
tego ideału.

> --

"Sjadłeś" spację na końcu delimitera

> Illegal Ictus