Re: DVD recorder pada?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Tue 17 May 2005 - 23:13:21 MET DST

> Pewnie tak. Zawsze nagrywałem filmy DVD na Esperanza bo średnio mi zależy
na
> tym czy ich jeszcze kiedyś obejrzę dlatego ekonomiczny nośnik. Ale
ostatnio
> 3 poleciały do kosza. Problem różnej jakości nośników jest znany nie od
> dzisiaj. Nawet firmom typu TDK, Verbatim się zdarza wpadka.

Esperanza kiedyś dostałem (kupić bym nie kupił) i wszystko było ok, dopóki
moja nowa nagrywara nie skopała płytki. Mówię: no trudno, zawsze musi być
ten pierwszy raz. Ale jest problem - nagrywara skopała drugą płytkę, też na
ok. 80%. Co jest grane?
Przejrzałem te skopane płytki - kropka wydarta obwodzie. Sprawdzam resztę
płytek w opakowaniu - to samo. Brr.... Dobrze, że dostałem, a nie kupiłem
:). [to były czasy jak CD trochę kosztowało]
Na TDK DVD też już coś takiego spotkałem, ale przeszło nagrywanie (tylko
potem trochę mieliło przy odczycie) - ok. 3 płytki na pięć kupionych
niestety miało takie coś.