Audigy2 update

Autor: |||||||| <no_at_emails.please>
Data: Tue 17 May 2005 - 23:03:23 MET DST

hej!
Mam PC na czipsecie i865 i karte audigy2, przy probie aktualizacji sterow
wyskakuje mi monit, ze karta nie zostala znaleziona, czy powodem jest moze
ze jest ona na przerwaniu nr 22 ??
Karta poprawnie pracuje, ale z doloczonej plyty z 2003 roku.
Jak po ludzku mozna zrobic update? Nie udalo mi sie jej zmusic do pracy na
innym przerwaniu ponizej 15 ani z poziomu biosu ani systemu, ale nie wiem,
czy przerwanie tutaj ma cos do problemu z upgradem sterow...

pozdrawiam

pawel