Re: Komputronik......?

Autor: Kaja <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 23:45:53 MET DST

Tue, 17 May 2005 14:19:26 +0200, Czajson napisał(a):

> w.p. <ptaku2_wywalto@tlen.pl> wystukał co następuje:

> No weźże nie żartuj. Wiarygodne opinie? Oni je sami moderują dlatego np moje
> niezbyt pochwalne opinie nie są wystawiane. Kiedyś było o tym głośno.

Prawda.
Moja opinię o słuchawkach z mikrofonem firmy Creative, którą chciałam
dodać do innych opinii po prostu odrzucili! Wtedy już byłam na 100% pewna,
że oni sami sobie wydają opinie.
Tak nawiasem na słuchawkach się zawiodłam bardzo, bo zsuwaja mi się, pałąk
jest z tyłu głowy i jest za wielki ( nie można go zsunąć, żeby do głowy
pasował). Ponadto nauszniki są jakieś jajowate i uszy mnie od nich bolą (
to chyba przez ten kształt). Fakt, że te słuchawki zamawiałam gdzie
indziej, taniej mnie to wyniosło, tylko nie wiedziałam, że ten pałąk jest
z tyłu głowy i nie ma regulacji.

--
Kaja