restarty windy

Autor: Robi <rob_at_vt.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 22:38:22 MET DST

Witam!
Ostatnio miałem problem z restartami jednego z kompów. Na pierwszy rzut oka
wszystko ok, świerzy system, coolery chłodzą, itd. Procesor na slocie 1,
umieszczony pod zasilaczem więc nie było dobrze widać. Odkręciłem zasilacz,
wówczas zobaczyłem że na na płytce na której zamontowany jest procesor jest
gruba warstwa kurzu. Usunąłem ją "ręcznie" bo sprężone powietrze nie dawało
sobie rady. I nagle ręką odjął. Wszystko chodzi ok. Rozumiem wysokie
częstotliwości itd, ale by aż tak ... Czy ktoś się spotkał z tak banalnym
rozwiązaniem?

Dzięki za odpowiedzi