Re: Jakie głośniki 2+1 do 150 zł

Autor: ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 22:31:05 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d6dj5m$jgf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ver4 <ver4@op.pl> wystukał co następuje:

> Tam są w 99% pozytywne opinie, więc się na nich nie opieraj.

Masz rację, ale w mojej naiwności wydawało mi się, że jak ktoś pisze "są
lepsze od Creativa" to ma podstawy...
Ciągle się na tym łapię...
Rzeczywiście przeglądając inne kategorie w większości opinie są bardzo
pozytywne.
Dzięki za zwrócenie na to uwagi.
Chyba jednak wybiorę firmę która zawsze robi dobry sprzęt czyli Creativa.
Chociaż Tracer mnie kusi pilotem bezprzewodowym :-)