Re: DVD recorder pada?

Autor: Zeus <nie_at_podam.com.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 17:25:46 MET DST

Dnia Tue, 17 May 2005 12:17:01 +0200, Czajson w wiadomości
<news:d6cgen$je2$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> wymieniłem nośnik na innej marki.

wlaśnie kolega przypomniał mi coś dziwnego. Mam nagrywarkę CD LG i od
początku używałem jednego typu płyt EMTEC - zero problemów. od pewnego
czasu zaczęło mi psuć płyty przy prędkościach powyżej 24x - już miałem
oddać do serwisu, gdy przez przypadek wypaliłem innną płytę - teraz
przeszedłem na Verbatimy i jest OK. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że
producent płyt coś zmienił w którejś serii nie informując o tym
użytkownika, bo co to mogło być innego?
Może tu jest to samo?

--
Pozdrawiam