HP Compaq nx9105 PG688ea

Autor: ^Lan <lanct_at_wp.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 15:55:18 MET DST

Witam,

Mam plan nabycia w najblizszym czasie notebooka. Nie mam wielkich wymagan a
model wymieniony w temacie chyba najlepiej je spelnia.

Chcialabym moc korzystac z internetu radiowo. Sytuacja wyglada tak: mam huba
i podpietych kilka kompow wraz z serwerem (hub tradycyjny/przewodowy).
Zostalo jedno miejsce wiec zastanawiam sie czy do pelni szczescia wystarczy
w tym wypadku karta radiowa (patrz opis modelu) oraz access point np. firmy
Syslink? Czy tez jest to sprawa bardziej skomplikowana?

I jeszcze jedno.Czy ten model ma pcmcia? Rozne zrodla roznie podaja, a w
powyzszym opisie modelu nie ma o tym mowy.

Na koniec mialabym prosbe. Gdyby ktos mogl mi doradzic cos lepszego w
podobnej cenie bylabym wdzieczna. Domyslnie mialam przeznaczyc na ten cel
sume ok 4000, ale fajnie gdyby notebook byl mimo wszystko tanszy.

Za wszystkie rady, sugestie i odpowiedzi dziekuje.

Pozdrawiam
Eve