Re: Komputronik......?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 15:45:30 MET DST

> Wasz Proline ma nienajlepszą opinię o serwisie, dlatego czasem lepiej
> dopłacić i kupić gdzie indziej. Generalnie to ja tam mogę kupić conajwyżej
> głośniki lub inne akcesoria, których nie będę serwisował. Za resztę
> podziękuję.
Przesadzasz. Miałem juz kiontakt z sewisem ProLine i oceniam go wysoko,
wbrew temu co piszą czasem na grupie. Ale myślę, że zawsze najdą się nie
zadowolone osoby. Serwis to taka działka, gdzie wszyscy nie moga być
zadowoleni. To naturalne. Mi w każdym badź razie poszli na rękę bardziej niz
bym się spodziewał i to bez słówka szemrania. Dla mnie "kiepski serwis
proline" to tak jak "kondensatory w abcie" mit. Często w innym sklepie,
gdzie wszystko jest na zamówienie jest problem z serwisem/wymianą/naprawą bo
małe jest pole manewru, a czekanie 3 tygodsnie na powrót płyty z serwisu
Asusa to porażka.
Oczywiście każdy ma prawo do własnego zdania. ja mam dobre zdanie.
Bynajmniej Wrocław-Biskupia jest okay.

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]