Re: Jaka nageywarka CDRW

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Tue 17 May 2005 - 15:35:11 MET DST

> Jakiej nagrywarki Ty używasz, że tak piszesz? LG? Liteon? A może....
> Samsung?
> Bo jeśli tak - to faktycznie. Rok i ani dnia dłużej.

Mój stary LiteON CDRW działa już od trzech lat. Nie psuje płytek do dziś.
Poza tym "rok" to zabawne. Przecież na te nagrywarki jest 2 lata gwarancji,
więc proszę - nie ośmieszajcie się, przecież nie będą wszystkim wymieniać po
roku na nowe. Wytrzymałość jest wystarczająca, żeby większość egzemplarzy
przeżyła 2 lata. LiteON miał problemy, ale z tego co czytam, to nie wiadomo
czy dotyczą nowszych modeli - 1673 i 1693.