Re: Komputronik......?

Autor: axell <axell_at_wywalto.op.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 15:29:31 MET DST

> Ja często tam zaglądam bo są tam opinie klientów o sprzęcie (nie tylko
> te pozytywne).
> Wierzę im bardziej niż testom w, za przeproszeniem, Chipie....

Z tymi opiniami to chyba różnie bywa z tego co pamiętam , na tej grupie
kilkakrotnie spotkałem sie z zarzutem, że niepochlebne (a rzeczowe)
opinie są usuwane. Dla mnie opinie nie mają większego największa, plus
komputronika jest taki, że podawane w nim ceny są prawdziwe (chociaż
często nie najniższe). Nie ma takich podjazdów ze towaru brak a w
cenniku bardzo atrakcyjna cena i jak się podjedzie to przepraszają i
proponują inny towar w zamian, jak jest w cenniku tzn że towar jest
przynajmniej w 95% przypadków. Nie mówię tu oczywiście o towarach które
w cenniku są zaznaczone "brak" lub "na zamówienie" bo tam ceny są
nieaktualizowane.

pozdr axell