Re: Cienkie kineskopy hmmm..

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Tue 17 May 2005 - 11:25:07 MET DST

Zobaczcie co napisał aidahow w manuskrypcie
news:d6a7rg$epk$1@nemesis.news.tpi.pl !
> Z jakiego modelu i dlaczego?
Z różnych biurwowych 14"-19" LCD do 21" CRT
Wypowiadałem się już nie raz:
- wielkość obrazu
- Duża dowolnośc przy zmianie rozdzielczości
- mnie bardziej męczy gapienie się na LCD niż CRT
- cena
Więc generalizująć: dla lepszych odczuć subiektywnych
BTW: Jakby ktoś się czepiał ile to miejsca zajmuje, mam biurko 120x160
więc wali mnie ile to zajmie miejsca :D

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**