Re: DVD recorder pada?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Tue 17 May 2005 - 10:54:10 MET DST

> spróbój zmienić soft i zobacz czy problem się powtórzy

Możesz też (ryzykowne) spróbować zresetować ustawienia kalibracji
nagrywarki - na LiteON się to da, nie wiem czy na LG. Nagrywając płyty
nagrywarka kalibruje się polepszając swoje nagrywanie (pierwsze ok. 5 płyt
jest nagrane gorzej niż późniejsze). Czasem może się zdarzyć, że zaczyna
nagrywać gorzej, wtedy skasowanie tych danych kalibracji sprawi, że "nauczy
się" od nowa (odsyłam na forum cdrinfo.pl, ale znając życie to tylko LiteON
daje dostęp do takich rzeczy).