Re: Kolorowa drukarka laserowa - wybor

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 17 May 2005 - 08:24:18 MET DST

Uzytkownik "Johnny" <moja_ocena@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:m4xaiy3qvt40.13y4wslua2x90$.dlg@40tude.net...
> Witam
>
> Znajomy poprosil mnie bym pomogl mu wybrac jakas kolorowa drukarke
> laserowa, ktora charakteryzowala by sie przede wszystkim niskimi kosztami
> eksploatacji. To najwazniejszy parametr. Drugi to jakosc druku, potem
> bezawaryjnosc.

A co powiesz o Xerox Phaser np 8400? Nie jest to laserówka, ale tylko dwie
rzeczy sie do niej kupuje - tusz i beden olejowy. Ta drukarka uzywa stalych
tuszy - wygladaja jak jogurty. Ale tusze trzeba kupic odrazu 3 sztuki, lub w
przypadku czarnego 3 lub 6 sztuk, producent podaje, ze jedna "kostka" powinna
starczyc na okolo 1100 stron przy 5% zapelnieniu strony.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w naglówku jest antyspamowy !!!