zakup Kraty pamięci SD- prosze o porade

Autor: Ola <olagdansk_at_nospam.wp.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 07:42:15 MET DST

Witam!
Nie bardzo znam sie na elektonice, a chcialabym kupic szybka karte SD 256
mb,.
Karta ma pracowac w aparacie cyfrowym.
Dodam, ze na foto.cyfrowa juz pisalam- tyle tylko, ze bez echa...

Prosze poradzcie mi jaka karte warto kupic.
Dla mnie istotna jest szybkosci transferu, a w drugiej kolejnosci cena i
zasady gwarancji.

Przegladam sobie oferty na allegro i mam sporo watliwosci
Otoz predkosc transferu niektorzy sprzedawcy podaja w formie "do" czyli
maxymalne osiagi, albo "okolo", czyli srednie.
Oczywiscie te wartosci nie sa porownywalne. Jak ugryzc ten orzech?

Czy zakup od sprawdzonego sprzedawcy na allegro jest dobrym pomyslem?
CZy moga byc pozniej problemy z wyegzekowaniem gwarancji?
Jesli nie allegro to gdzie kupowac? Dodam, ze z Media Marktem dopiero
zakonczylam batalie gwaranyjna i zla firma na razie nie chce miec nic
wspolnego:)

Zauwazylam, ze wielu sprzedawcow na allegro daje wieczysta gwarancje.
Zapytalam jedno ze sprzedawcow czy wieczysta gwarancja oznacza nie
podstemplowany blankiet gwrancyjny i w odpowiedzi otzrymalam :
"gwarancja jest w formie naklejki gwarancyjnej na opakowaniu. Wieczysta
oznacza bez ograniczen czasowych, czyli dopoki Pani nie zlamie, spali lub
cokolwiek innego mechanicznego zrobi z karta, to elektronia siedzaca w
srodku jest na gwarancji. W takich wypadkach bez problemu wymieniamy karte
na nowa."

czy jest to gwarancja producenta?

Pozdrawiam

Ola