Re: LCD czy CRT lepiej chroni oczy ??

Autor: Gosia <o_at_o.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 07:18:45 MET DST

Użytkownik "Karol" <gluty22_usun@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d6b5ia$8io$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Czytałem ostatnio dużo o LCD i nigdzie nie piszą który monitor lepiej
> chroni
> oczy ? Może ktoś ma jakieś linki gdzie sie wypowiadają jacyś specjaliści.
> Nie chodzi mi o to że przy LCD sie mniej męczą. Chodzi mi o to jak jest z
> tym promieniowanie i polem elektromagnetycznym. I jaki polecacie monitore
> ze
> względu na najmniejsze szkodliwe działanie na oczy ?
>
> Pozdrawiam
> Karol

A jeśli już o LCD bo to cholerna przeszkodza, dla bidnego polaka....
Co kupic do amatorskiej grafiki, filmów, troszke grania FPP. do 2.1 Kzł
Myślę nad.(sam wygłąd dla mnie jest ważny ma być cienki i czerny, bo lubie
wszystkie kolory byle by był czarny):
1. Samsung 193p Black
2. XEROX XA7 19i

? to jak ?.