Re: TFT Fujitsu-Siemens 17" Scaleoview X17-3 (oferta MediaMarkt)

Autor: Klaus <romario999WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 01:19:06 MET DST

> Klaus <romario999WYTNIJTO@op.pl> wystukał co następuje:

> Boski to on jest - do biura. Czym niby się on różni od tego Fujitsu? Brak
> DVI, małe kąty patrzenia, matryca TN. Już samo to "145st przy współczynniku
> kontrastu 5:1" mnie rozwaliło na starcie. Do domu się taki monitor nie
> nadaje. Chyba, że do WORDA, neta i GG. Przesiadłeś się może na niego ze
> starej 15" CRT? ;p

Przesiadłem się z 17 CRT. Jakieś wejścia cyfrowe DVI nie są mi potrzebne ( nie
mam też takiej płyty głównej)
Drogi człowieku nie każdego stać na kupno głupiego monitora za 2 tys. Poza tym
bez przesady żeby za monitor płacić 2 tys ( 1 tys to szczyt ). Monitor służy mi
do GG, netu, emula, słuchania muzy, oglądania fotek ( nie wiem co jeszcze można
na kompie robić ). NEC AccuSync 72VM 17 ' w 100 % odpowiada moim potrzebom.

Ps: Ciekaw jestem jaki Ty posiadasz monitor bo z tego co widze to wszystko
krytykujesz. Francuski piesek z Ciebie