Re: Szumy w muzyce nagranej na audio cd

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Tue 17 May 2005 - 00:16:07 MET DST

In article <d6b5jh$nli$1@nemesis.news.tpi.pl>, jurak8@vp.pl says...
> 1. Wina kiepskiego nośnika to bardzo prawdopodobne... Polecam TDKi i Verby!
> Wole doplacic 30gr a nie kupować te szmelce typu esperanza! Nie wiem jak ta
> firma sie utrzymuje na rynku i podobne też! Co za ludzie to kupują? I w
> dodatku cena takiej esperanzy czy hawka czy innego badziewia... W głowach
> sie producentom popier*** :) te nośniki powinny chodzić po 10gr/szt!

zgadza sie, palilem na jakims syfie za 40 groszy... nosnik jest o tyle
dobry, ze rozpada sie po tygodniu, ale jak dla mnie to ok, bo nagrywam na
niego rzeczy typu "przesluchaj w drodze na uczelnie i wywal" albo
"skopiuj notatki z wykladu zamiast wysylac e-mailem"

wiecej o moim magicznym nosniku tutaj
http://skocz.pl/sux

a odnosnie optyki - czy mozliwe, ze takie tandetne nosniki szybciej ja
wyniszczaja?

i jak moge programowo sprawdzic czy optyka jest ok czy juz raczej nie?

pozdrowienia
k.