Re: TFT Fujitsu-Siemens 17" Scaleoview X17-3 (oferta MediaMarkt)

Autor: SP9LWH <spam_at_autorom.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 23:32:43 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d6b2oe$1bc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Stary ten monitor ma tylko 120st w pionie. IMO gorzej być nie może.
> Kontrast
> tylko 350:1, brak DVI. Wyobrażam sobie jaki musi być "wspaniały".
> Urzekła Cię po prostu magia LCD a ten monitor to pieniądze wyrzucone w
> błoto. Lepiej kup sobie na raty jakiś porządny sprzęt.

Nie sposób nie zgodzić się z Twoją opinią
Rok temu takie parametry byłyby "fantastyczne" i bardzo drogie.:-)
On ma zastąpić stary wysłużony, wyblakły CRT EIZO F35 do równie starego
miniaturowego Fujitsu e267, który nie może na razie być zastąpiony przez
nowoczesnego laptopa, ze względu na ogromną ilość staromodnych gniazdek i
współpracę z innym starym urządzeniem.
Oglądany będzie praktycznie przez jedną osobę.
DVI jest mi zbędne, bo nie mam takiej karty grafiki.
Nie jestem zwolennikiem kupowania drogich nowinek, ani rzeczy używanych, ale
wyrobów modernizowanych, poprawionych w niskich cenach.
Kilka chwil czytania http://www.mva.pl/?id_kategorii=2&top=51&kategoria=65
 http://www.mva.pl/? ,id_kategorii=2&top=51&kategoria=137 może zniechęcić do
każdego LCD, a 17 calowy CTR zajmie mi zbyt dużo miejsca .
Alternatywą na razie dla mnie jest się dalej pomęczyć z tym co mam i
poczekać na następne wytwory techniki w cenie minimalnej krajowej pensji :-)