Re: Open Office 2 i formularz w PDF

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Mon 16 May 2005 - 23:24:05 MET DST

Użytkownik "DeJotPe" <thejotpe@potcza.oent.pl> napisał w wiadomości
news:4288c84a$0$27727$f69f905@mamut2.aster.pl...

> 1. NTG
Zgadza się.

> 2. PDF to format "ostateczny" i mozliwość jego edycji pojawiła się niejako
> potem, bo było zapotrzebowanie.
> a chodzi o to ze zapisujac do pdf zapisujesz wygląd dokumentu, a nie
> formularz. jesli chcesz go wydrukować i wypełnic długopisem to ok. a jak
> chcesz go uzywac tak jak xmla to niestety pdf się nie nadaje.
Pomimo że NTG to wprowadzasz w błąd autora wątku i innych czytających.

Zgadza się. Można też zastosować specjalne Plugin'y jeśli dysponujesz wersją
Corporate.

Musialbyś postawić serwerek obsługujący CGI, który umożliwi czytanie,
pobieranie i zapisywanie danych z formularzy PDF.

Napewno się da :-)

EOT

--
Chopin