Szumy w muzyce nagranej na audio cd

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Mon 16 May 2005 - 23:04:00 MET DST

Nagrywam sobie audio cd. Pierwsza plytka nie daje sie odczytac, a na
drugiej przez wiekszosc nagrania wlasciwy dzwiek jest wymieszany z
jakimis szumami i trzaskami. Nagrywarka wypalila 504 plytki i od jakiegos
czasu obserwuje, ze zaczyna odmawiac posluszenstwa, ale takich objawow
jeszcze nie bylo. Czy szumy moga pojawiac sie w wyniku blednego dzialania
sprzetu? Szumy bardziej kojarza mi sie z jakimis problemami analogowymi,
wiec ze zdziwieniem zauwazylem je podczas wypalania plytki, ktora jakby
nie bylo jest nostnikiem cyfrowym. Wiecie skad taki efekt? Moze to wina
kiepawego nosnika (niestety obecnie nie mam innych)? Moze warto
przeczyscic optyke nagrywarki (tylko czy oplaca mi sie ladowac kase w te
plytki czyszczace)?

pozdrowienia
krzysiek