DDR400 vs DDR2

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 22:12:05 MET DST

Szperam w necie i mozna och... wiec pozwalam sobie napisać.
Stoję przed zmianą kompa i mam taki problem - chciałbym go używać win64 do
zadań biurowo-domowo-multimedialnych przez najbliższe kilka lat bez
podkrędania i modernizacji. Nie zależy mi na grach. Wymogi: nagrywarka DVD,
włączony do sieci 24/7, widows, office, program księgowy. Nie lubię LCD,
RAID pożądany, 0 problemow wymagane. Co polecacie do 3000PLN?