Kable i przejsciowki - gdzie u nas kupic??

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 21:21:21 MET DST

Prosze podajcie mi gdzie mozna kupic u nas profesjonalne kable i
przejsciowki. Szczegolnie poszukuje takiej ktora rozdziela mi jeden jacka na
dwa. czyli z jednej strony jest wtyk jack a z drugiej dwa gniazda na jack:
W Mediamarkt widzialem takie klocki plastikowe co to robią ale strasznie
kiepskiej jakosci i szczegolnie ze jest za gruby. A potrzebuje czegos
takiego jak na tym linku:

http://www.headphone.com/layout.php?topicID=3&subTopicID=31&productID=0050090011

Tyle ze za nizsza cene...o ile to mozliwe...

Pozdro

Andrzej

PS. Najlepiej jakby to byly sklepy internetowe w polsce lub sklep w
Krakowie.