Re: nagrywarka gardzi płytami !!

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Mon 16 May 2005 - 19:41:50 MET DST

zzz wrote:
> Nagrywarki Sony to opakowane nagrywarki LiteONa, nie odwrotnie. Sony robi do
> tych nagrywarek (także tych LiteONa) tylko eeprom/firmware (co można
> zauważyć przeglądając go - jest reklama Sony) - tak słyszałem.

a jak rozbierzesz takiego liteona [konkretniej wlasnie 1653s], to na pcb
masz wielki napis sony - widzialem.

czego by nie mowic, napedy obydwu firm maja zbyt wiele ze soba wspolnego
by sie oszukiwac i stwierdzac, ze liteon jest git, a sony fuu, czy
odwrotnie.

do autora watku, nie wiem z jakimi plytami probowales, ale liteon
model jak twoj, bez problemu nagral esperanze -r. [tylko na jednym
krazku probowalem]

wik at dokuro.org