Czy jest już gdzieś do kupienia ??

Autor: Wilq <matrixxs_at_poczta.fm>
Data: Mon 16 May 2005 - 19:22:16 MET DST

Witam serdecznie. Z góry przepraszam jeśli to NTG. Chciałem się szanownych
grupowiczów zapytać, czy jest już gdzieś do kupienia nagrywarka DVD Lite-On
1693 w kolorze czarnym. Jakoś taki mam kaprys, że w takim kolorze szukam,
ale w Łodzi (gdzie mieszkam) nigdzie takiej nie mają. Czy ktoś w ogóle
gdzieś widział tę nagrywarkę w tym kolorze?? Czy po prostu najpierw jest
tylko biała a dopiero po jakimś czasie pojawia się czarna?? Z góry dziękuję
za odpowiedzi.