Re: Jaki monitor 19`` CRT?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Mon 16 May 2005 - 18:45:27 MET DST

Czajson pisze:

> Można mieć 4 pulpity jednocześnie ;)

To jakby nie to samo, przy pewnych zastosowaniach przełączanie się pomiędzy
czymkolwiek jest niewygodne. Np. gdy robisz coś zdalnie na dwóch
terminalach, na trzecim masz manual, a w czwartym okienku google. ;-)

> Sam fakt bliskości oczu od monitora mnie przeraża. Zresztą w odległości
> 20cm czułbym się jak ktoś kto nosi okulary z dnami od szklanek.

Nie sądzę, żebym siedział w odległości 20 cm od matrycy w moim laptopie.
Raczej jest to 50 cm lub więcej. A to jest 1600x1200 na 15", a nie
1280x1024 na 17"...