Re: nagrywarka gardzi p³ytami !!

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 18:12:40 MET DST

Czajson napisal:
> Za krótko ¿yjesz widocznie. Kiedy¶ napêdy stacjonarne Sony to by³a
> górna pó³ka jako¶ciowa.

Kiedy¶ Sony ogólnie by³o doskona³± firm±. W tej chwili ciêcie kosztów i
konkurencja zmusza ich do wypuszczania produktów... dostosowanych do
potrzeb rynku, ¿e tak powiem. Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych -
po prostu wierzê, ¿e przy obecnych cenach (i bez ciêæ w przychodach) te
produkty nie mog± byæ du¿o lepsze. I dlatego nie jestem uprzedzony - ani
do Sony, ani do LiteOn'a, ani do innych firm, którym zdarzaj± siê produkty
i lepsze i gorsze.

k,