Chieftec dual fan - modyfikacja, wyciszanie itd.....

Autor: fifi <nospam_at_wp.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 14:17:49 MET DST

Witam
Czy ktoś z Was próbował w 2 wiatrakowym Chieftecu (wersja 360W) usunąć dolny
wiatrak i może mi powiedzieć jakie były efekty? Sam posiadam Chiefteca z 1
wiatrakiem, który i tak wymieniłem na noiseblockera i jest nieźle, ale myślę
że gdyby zasilacz miał od dołu więcej otworów to wentylacja byłaby lepsza i
wiatrak pracowałby ciszej. Teraz chcę kupić zasilacz ojcu i zastanawiam się
czy nie kupić wersji dual fan i po prostu nie usunąć dolnego wiatraka. Cena
obu modeli jest zbliżona (szczególnie na allegro), ale boję się, czy może
jednak nie spowoduje to że zasilacz będzie się dużo bardziej grzał i
uruchomi drugi wiatrak na maks. obroty. Jeśli ktoś próbował takiego zabiegu
niech da znać :) Acha, jeszcze jedno: czy ktoś pracował przez dłuższy czas
na Chieftecu z wiatrakiem 80x80 i tej nowszej wersji z dużą ilością otworów
i wiatrakiem 120x120? Który bardziej cichy? Uwagi, opinie - mile widziane :)

z góry dziekuję
Filip