Re: nowy XBox - czy to koniec X86?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 13:18:40 MET DST

Maciej "yaq" napisal:
> x86 juz umarlo, przy wyjsciu ps1, xboxa, ps2 i moze od biedy n64...

Akurat Xb to x86.

> Na xa jednynke byl linux - ale jakos popularnosci nie zdobyl.

Linuksów masz sporo (w tym Red Hat, Mandrake, DSL i inne popularniejsze -
wypuszczone oficjalnie, za darmo, normalne dystrybucje). Tyle, że to
raczej ciekawostka (choć nie powiem, zdarzało mi się stawiać serwerek na
noc na Xb).
Dużo ciekawsze są emulatory, o ile ktoś lubi wspominać dawne czasy.

k,