Re: cichy komputer

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 16 May 2005 - 12:38:28 MET DST

Użytkownik "Paweł" <pawelpolska3@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d66sds$lrk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam. Chciałbym doprowadzić swój komputer do takiego stanu, żeby był
> b.cichy.
> Procesor P4 3GHz, płyta główna gygabite (chyba nie można na niej zamontować
> wentylatora Zalman). Jestem gotów zapłacić za wymianę płyty głównej,
> obudowy, zasilacza, żeby najgłośniejszym elementem był dysk.
> Co mi radzicie? Do kogo ewentualnie zwrócić się z tym (wolałbym sam tam nie
> grzebać).

Proponowałbym przeczytać przynajmiej FAQ na tej stronie - dotyczy chłodzenia
wodnego, określanego najczęściej jako WC (water cooling). Tam też szukaj sklepów
internetowych, gdzie można kupić odpowiednie części. W sklepie www.angela.pl
można wykonać różne rzeczy na zamówienie, więc również i montaż WC. Napisz albo
zadzwoń do nich.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!